Първоначално публикувано от mirchozo
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем при палене сутрин алфа 156
Collapse
X
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеМомчета, преди да запалите сутрин подайте контакт три четири пъти, така горивната система вдига налягане, ако запали без проблем насочете вниманието към нея. Все си мисля, че проблема е свързан с цялата система, помпа, бензинови пътища, клапан за налягане, дюзи....,пропуски по маркучи. Имах подобен проблем с Ауди, дюзите не задържаха налягане, като запаля сутрин, ако не дам два три пъти контакт помпата да напълни системата, докато ми докара горивото прекъсваше и тресеше за няколко секунди, смених ги и всичко се оправи. Това се получава при по голям престой във времето на колата без да я запаля .
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеТова звучи доста логчно, още повече че голяма част от 156-ците на газ го имат този проблем. Моята например пали винаги без проблем, но ако съм я карал на бенз. Като карам на газ понякога се ебава, понякога не. Ако задържа но контакт половин минута преди за запаля, пали почти винаги без проблем. Това продължава вече повече от 1 година, откакто сложих ГИ.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
А замисляли ли сте се дали нивото на бензина играе роля в цялата история? Защото според мен пали от 2-ри път, ако съм на резерва или с малко количество бензин...Дефакто не може да направи голямо налягане или нещо такова?! Когато съм с половин пълен резервоар да речем пали като кибрит...Такива са моите наблюдения поне...Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеА замисляли ли сте се дали нивото на бензина играе роля в цялата история? Защото според мен пали от 2-ри път, ако съм на резерва или с малко количество бензин...Дефакто не може да направи голямо налягане или нещо такова?! Когато съм с половин пълен резервоар да речем пали като кибрит...Такива са моите наблюдения поне...Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеА замисляли ли сте се дали нивото на бензина играе роля в цялата история? Защото според мен пали от 2-ри път, ако съм на резерва или с малко количество бензин...Дефакто не може да направи голямо налягане или нещо такова?! Когато съм с половин пълен резервоар да речем пали като кибрит...Такива са моите наблюдения поне...156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Я да попитам набързо, понеже ме мързи да изчета цялата тема и другите подобни.
Та когато е топла колата пали от веднъж и държи 1000 или малко по малко оборота, но като е студена паленето си е ебати процедурата.
Пали от 16тия път най малко като първите две три припалвания едвам задържа обороти и ако подам газ направо я давя и няма хич мощност.
Та това най вероятно е МПХ (по спомени, защото преди четях активно форума) и сега на въпроса под какво име да го търся в каталозите и към какъв майстор да се насоча, пък ако някой предложи майстор в търново ще съмоще по благодаренHonda CB 500
Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана)
Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
Зелен дванайсетак от яките (то други няма)
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеМоята го прави същото, но проблемът не е в МПХ. Проверен е при Бобо. Първо мини на диагностика, за да не сменяш излишни неща, без да решиш проблема.
П.П.: при теб как се оправи проблема, помня че беше на газ.
П.П.: Честит имен ден на патерициHonda CB 500
Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана)
Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
Зелен дванайсетак от яките (то други няма)
Comment
-
Мерси, при мен проблемът е само когато карам на газ. Ако карам дори и един ден само на бенз, после си пали без никакви грижи. Аз си мисля, че бенз. дюзи се запушват като карам на газ и като включа на бенз се оправят... Сега съм с добавка за почистване на системата и 100 октанов и колата хвърчи.
П.П. Този проблем при мен е от повече от 1 год. и имаше съмнения и съвети да сменя МПХ, дебитомер, ламбда, свещи и кабели, чистих дросела и т.н., но проблемът не е в нито едно то тези неща.Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 00:27.
Comment
-
Първоначално публикувано от lord_chuldarkar Покажи съобщениеЯ да попитам набързо, понеже ме мързи да изчета цялата тема и другите подобни.
Та когато е топла колата пали от веднъж и държи 1000 или малко по малко оборота, но като е студена паленето си е ебати процедурата.
Пали от 16тия път най малко като първите две три припалвания едвам задържа обороти и ако подам газ направо я давя и няма хич мощност.
Та това най вероятно е МПХ (по спомени, защото преди четях активно форума) и сега на въпроса под какво име да го търся в каталозите и към какъв майстор да се насоча, пък ако някой предложи майстор в търново ще съмоще по благодарен156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
понеже баща ми я кара известно време и той твърди че сега върви сравнително по зле от преди, въпрек и че ако върви по зле според мен не е чак толко голяма разликата, но се учудвам че в момента в който загрее държи стабилни обороти и върви добре, а докато загрее все едно и липстват половината части.
дебитомера е сравнително нов, ламбдата и тя макар че съм на газ, и лулите са новиHonda CB 500
Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана)
Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
Зелен дванайсетак от яките (то други няма)
Comment
-
Като е студена викаш не държи обороти? Трябва да се провери каква стойност дава темпертурния датчик и тогава да се гледа моторчето. Него може да го тестваш като го откачиш и му подадеш за 2 секунти 12 волта да видиш дали ше мръдне на някъде.
На диагностиката могат да му пуснат и тест от компютъра.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment