Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене сутрин алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Колеги търсих горивен филтър за моята каляска и .... няма,възможно ли е?
    Има бре - аз мисля да мушна един преди рейката на маркуча, но не съм намерил време.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
      Момчета, преди да запалите сутрин подайте контакт три четири пъти, така горивната система вдига налягане, ако запали без проблем насочете вниманието към нея. Все си мисля, че проблема е свързан с цялата система, помпа, бензинови пътища, клапан за налягане, дюзи....,пропуски по маркучи. Имах подобен проблем с Ауди, дюзите не задържаха налягане, като запаля сутрин, ако не дам два три пъти контакт помпата да напълни системата, докато ми докара горивото прекъсваше и тресеше за няколко секунди, смених ги и всичко се оправи. Това се получава при по голям престой във времето на колата без да я запаля .
      Това звучи доста логчно, още повече че голяма част от 156-ците на газ го имат този проблем. Моята например пали винаги без проблем, но ако съм я карал на бенз. Като карам на газ понякога се ебава, понякога не. Ако задържа но контакт половин минута преди за запаля, пали почти винаги без проблем. Това продължава вече повече от 1 година, откакто сложих ГИ.
      2014: Deutschland über alles

      Comment


      • #48
        мисля че мога да ти помогна за проблема обади ми се 0885860466

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
          Това звучи доста логчно, още повече че голяма част от 156-ците на газ го имат този проблем. Моята например пали винаги без проблем, но ако съм я карал на бенз. Като карам на газ понякога се ебава, понякога не. Ако задържа но контакт половин минута преди за запаля, пали почти винаги без проблем. Това продължава вече повече от 1 година, откакто сложих ГИ.
          По принцип има резон в това нещо но пък при мен след като застудя нямам проблеми и и знам още няколко колеги на които им е изчезнал проблема след застудяването..
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #50
            А замисляли ли сте се дали нивото на бензина играе роля в цялата история? Защото според мен пали от 2-ри път, ако съм на резерва или с малко количество бензин...Дефакто не може да направи голямо налягане или нещо такова?! Когато съм с половин пълен резервоар да речем пали като кибрит...Такива са моите наблюдения поне...
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              А замисляли ли сте се дали нивото на бензина играе роля в цялата история? Защото според мен пали от 2-ри път, ако съм на резерва или с малко количество бензин...Дефакто не може да направи голямо налягане или нещо такова?! Когато съм с половин пълен резервоар да речем пали като кибрит...Такива са моите наблюдения поне...
              Задръстена ти е цаедката на помпата в тоя случай
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                А замисляли ли сте се дали нивото на бензина играе роля в цялата история? Защото според мен пали от 2-ри път, ако съм на резерва или с малко количество бензин...Дефакто не може да направи голямо налягане или нещо такова?! Когато съм с половин пълен резервоар да речем пали като кибрит...Такива са моите наблюдения поне...
                Моята резерва не стига.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #53
                  И аз под 1/4 не я оставям да падне.
                  Alfa Mito 1.4
                  156 2.0 155 ex
                  156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                  Comment


                  • #54
                    Я да попитам набързо, понеже ме мързи да изчета цялата тема и другите подобни.

                    Та когато е топла колата пали от веднъж и държи 1000 или малко по малко оборота, но като е студена паленето си е ебати процедурата.

                    Пали от 16тия път най малко като първите две три припалвания едвам задържа обороти и ако подам газ направо я давя и няма хич мощност.

                    Та това най вероятно е МПХ (по спомени, защото преди четях активно форума) и сега на въпроса под какво име да го търся в каталозите и към какъв майстор да се насоча, пък ако някой предложи майстор в търново ще съмоще по благодарен
                    Honda CB 500
                    Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                    Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                    Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                    Comment


                    • #55
                      Моята го прави същото, но проблемът не е в МПХ. Проверен е при Бобо. Първо мини на диагностика, за да не сменяш излишни неща, без да решиш проблема.
                      2014: Deutschland über alles

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                        Моята го прави същото, но проблемът не е в МПХ. Проверен е при Бобо. Първо мини на диагностика, за да не сменяш излишни неща, без да решиш проблема.
                        сега новогодишно смятам да фалирам, но януари - февруари почвам активно да ходя по майстори, та ще почна от диагностика, но проблема е много дебел - преди време пак се дърпаше да пали ама само първия път, втория палеше а третия вече работеше нормално - сега е пълна скръб.

                        П.П.: при теб как се оправи проблема, помня че беше на газ.

                        П.П.: Честит имен ден на патерици
                        Honda CB 500
                        Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                        Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                        Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                        Comment


                        • #57
                          Мерси, при мен проблемът е само когато карам на газ. Ако карам дори и един ден само на бенз, после си пали без никакви грижи. Аз си мисля, че бенз. дюзи се запушват като карам на газ и като включа на бенз се оправят... Сега съм с добавка за почистване на системата и 100 октанов и колата хвърчи.

                          П.П. Този проблем при мен е от повече от 1 год. и имаше съмнения и съвети да сменя МПХ, дебитомер, ламбда, свещи и кабели, чистих дросела и т.н., но проблемът не е в нито едно то тези неща.
                          Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 00:27.
                          2014: Deutschland über alles

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от lord_chuldarkar Покажи съобщение
                            Я да попитам набързо, понеже ме мързи да изчета цялата тема и другите подобни.

                            Та когато е топла колата пали от веднъж и държи 1000 или малко по малко оборота, но като е студена паленето си е ебати процедурата.

                            Пали от 16тия път най малко като първите две три припалвания едвам задържа обороти и ако подам газ направо я давя и няма хич мощност.

                            Та това най вероятно е МПХ (по спомени, защото преди четях активно форума) и сега на въпроса под какво име да го търся в каталозите и към какъв майстор да се насоча, пък ако някой предложи майстор в търново ще съмоще по благодарен
                            Аз мисля че е по добре вместо да сменяш МПХ да смениш температурния дат1ик и дебитомера ако не си ги сменял да пуснеш един ултразвук на дюзите и тогава МПХ-то. Е наистина ще е добре да и направиш диагностика но някъде където разбират от тия коли не където само четат и чистят грешки.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #59
                              понеже баща ми я кара известно време и той твърди че сега върви сравнително по зле от преди, въпрек и че ако върви по зле според мен не е чак толко голяма разликата, но се учудвам че в момента в който загрее държи стабилни обороти и върви добре, а докато загрее все едно и липстват половината части.

                              дебитомера е сравнително нов, ламбдата и тя макар че съм на газ, и лулите са нови
                              Honda CB 500
                              Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                              Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                              Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                              Comment


                              • #60
                                Като е студена викаш не държи обороти? Трябва да се провери каква стойност дава темпертурния датчик и тогава да се гледа моторчето. Него може да го тестваш като го откачиш и му подадеш за 2 секунти 12 волта да видиш дали ше мръдне на някъде.

                                На диагностиката могат да му пуснат и тест от компютъра.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X